Monday, January 7, 2013

Лани, ова време

Претпоставувам дека секоја мајка чувствува дека децата пребрзо и' пораснале... 
Во последно време често се навраќам на истиов период пред една година кога господинот Андреј беше бебе и се чувствував како времето да е застанато, и не ми е јасно како одеднаш само по една година веќе се' е поинаку. Братучетка ми на ова ми вели: - Сите мајки се носталгични по минатото, се' ви доаѓа пребрзо и ненадејно. Па што мислиш ти, така оди тоа - мало бебе, проодување, прозборување, на училиште, и - оп МАТУРА?!

минатогодишната новогодишна честитка инспирирана од  Адел Енерсон

Изгледа навистина е така, и би требало да се привикнам да фактот дека дури и кога ќе има 20, 30 или 40, и дури и ако се занимава со нуклеарна физика, мене син ми ќе ми изгледа вака: 


За крај, на сите што случајно или намерно сте наминале и оддвоиле време за овие шкртаници, малку закаснето ви ги честитам новогодишните и божиќните празници. 
И кога се' е против вас, радувајте се, смејте се, гушкајте се и чувајте си ги оние што ги сакате! На здравје!












No comments:

Post a Comment